ICAN Institute
al. Niepodległości 18,
02-653 Warszawa
tel. 22 11 33 444
tel. 22 250 11 44
infolinia@ican.pl
ITS Sales Leadership ProgramTM
ITS Sales Leadership ProgramTM

ITS Sales
Leadership ProgramTM

ITS Sales Leadership ProgramTM

Zwiększaj sprzedaż i obniżaj jej koszty jednocześnie

Aż 30 czynników oddziałuje na Twoją sprzedaż! Jak wyeliminować te, które zabijają Twoje zyski?

Strategia, struktura, procesy sprzedażowe, ludzie, innowacja i rozwój, systemy wsparcia – to tylko niektóre obszary mające wpływ na sprzedaż w Twojej firmie. Bowiem sprzedaż to złożony system powiązanych ze sobą działań z różnych dziedzin. Czasami wystarczą nawet drobne niedopatrzenia w kluczowych obszarach, byś borykał się z niezrealizowanymi planami i zamiast zysków liczył straty.

Tak nie musi być! Jeśli zdiagnozujesz, gdzie kryją się wąskie gardła, możesz zwiększyć sprzedaż, jednocześnie obniżając jej koszt. Jak to możliwe? Aby w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w obecnych zasobach sprzedaży po zweryfikowaniu obecnego stanu, musisz krok po kroku doskonalić i tworzyć nowe procesy zgodnie z rekomendacjami światowych liderów. Zwracają oni szczególną uwagę na trzy filary zwiększania efektywności, które gwarantują lepsze wyniki:

Identyfikacja i usunięcie obecnych barier i wąskich gardeł w systemie sprzedaży

Skuteczne zarządzanie sprzedażą według modelu ACR (aktywności, cele, rezultaty

Efektywne wykorzystanie „twardych” i „miękkich” czynników sukcesu szefa sprzedaży (w szczególności komunikacji, motywacji i coachingu)

Skąd brać wiedzę na temat? Od najlepszych na świecie! ICAN Institute zaprosił wiodące organizacje zajmujące się sprzedażą do stworzenia unikatowego programu bazującego na najnowszych badaniach i metodach światowych liderów. ITS Sales Leadership ProgramTM wyposaży Cię w sprawdzone techniki, które umożliwiają osiąganie tzw. szybkich zwycięstw – otrzymujesz narzędzia do natychmiastowego wdrożenia w praktykę, by jeszcze podczas trwania programu zwiększać zyski swojej firmy.

Co się zmieniło w sprzedaży 2022?
Sprawdź w poniższym wideo.


ITS Sales Leadership ProgramTM
ITS Sales Leadership ProgramTM

Ta wiedza jest warta zdobycia, testowania i wdrażania – bez względu na branżę i wielkość działu handlowego!

Kamil Traczyk - dyrektor ds. innowacji, Impel SA, absolwent ITS Sales Leadership ProgramTM

Gdy brałem udział w ITS SLPTM, zarządzałem na co dzień dużym i rozproszonym pionem handlowym działającym na wysoce konkurencyjnym i dynamicznie zmieniającym się rynku usług outsourcingowych. Program pozwolił mi znaleźć receptę na wiele bieżących, ale i strategicznych problemów. Dzięki niemu zyskałem pewność, na jakich zagadnieniach powinienem się w szczególności skoncentrować i które kompetencje w zarządzaniu sprzedażą rozwijać.

Bardzo cenna była dla mnie możliwość wspólnej pracy z szefami działów handlowych z innych branż, konsultowania najlepszych rozwiązań oraz zdystansowania się do własnego sposobu postrzegania sprzedaży. Bez względu na branżę czy wielkość działu handlowego wiedza przekazywana podczas programów ICAN Institute warta jest zdobycia, testowania i wdrażania!

Dla kogo stworzyliśmy program Sales Leadership ProgramTM?

Dla dyrektorów sprzedaży, którym zależy na efektywnym wykorzystaniu obecnych zasobów sprzedażowych i osiąganiu lepszych wyników

Dla prezesów i właścicieli chcących zwiększyć skuteczność i wydajność sprzedaży ze względu na jej strategiczne znaczenie dla firm

Dla pozostałych osób odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży, które poszukują nowych metod i narzędzi do jej usprawnienia bez dodatkowych nakładów finansowych

Podczas programu będziesz zdobywać unikalne know-how z zakresu zwiększania sprzedaży z wykorzystaniem wszystkich lewarów efektywności w gronie przedstawicieli firm z różnych branż.

Rezerwuj miejsce »

W poprzednich edycjach (2014–2021) uczestników stanowili:

wykres
dyrektorzy sprzedaży
25% prezesi i właściciele
10% inne osoby odpowiedzialne za sprzedaż

Unikalny program rozwojowy na polskim rynku

Sales Leadership ProgramTM to jedyny taki program rozwoju w Polsce, dzięki któremu zwiększysz efektywność systemu sprzedaży na zasadzie tzw. szybkich zwycięstw. Co jeszcze nas wyróżnia?

Konkretne odpowiedzi na najbardziej palące wyzwania liderów sprzedaży
Mniej teorii, więcej praktyki
Metoda ICAN Smart LearningTM
Intensywna formuła, opracowana z myślą o zabieganych menedżerach
Nielimitowany dostęp do kompendium wiedzy i praktycznych narzędzi online
Pewność korzyści + zero ryzyka
Poznaj 4 powody, dla których formuła ICAN może zmienić Twoją karierę, Twoją firmę, Twoje życie. Pobierz »

Kompleksowa odpowiedź na nowe wyzwania sprzedaży

Cezary Płachecki - dyrektor sprzedaży w firmie Tryumf, absolwent programu ITS Sales Leadership ProgramTM

Jestem pod wielkim wrażeniem tego, jak spójne i wnikliwe jest to szkolenie, a jednocześnie – w jak prosty sposób rozwiązania zaprezentowane podczas zajęć można wdrożyć w firmie, nawet w ciągu tygodnia od danej sesji programu. Narzędzia, które tu poznałem, pomogły mi także skutecznie rozwinąć działalność eksportową firmy.

Dziś trudno operować takimi kategoriami jak „mój klient” czy „twój klient” w kontekście geograficznego podziału rynku, który zwyczajnie przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie. Łatwość w dostępie do informacji sprawia, że zarządzanie sprzedażą wymaga od nas zupełnie innego podejścia. Bazując na własnych doświadczeniach, mogę powiedzieć, że ten program przygotowuje dyrektora sprzedaży do nowych wyzwań i dostarcza skuteczne rozwiązania budowania przewagi konkurencyjnej firmy.

Poznaj unikalny program zwiększania zysków ze sprzedaży przy obecnych zasobach

Sesja 1:

Transformacja sprzedaży w świecie po Covid-19: wymiar strategiczny i organizacyjny

Dowiesz się, jak wykorzystać elastyczną sprzedaż, czyli total agile selling, do zwiększenia elastyczności, skuteczności oraz efektywności kosztowej sprzedaży. Odkryjesz 30 głównych determinantów sprzedaży i przekonasz się, jak ich zastosowanie może wpłynąć na wzrost Twojej sprzedaży. Poznasz sposób na identyfikację oraz przełamywanie problemów wąskich gardeł czy lewarów efektywności i pozbędziesz się czynnika, który hamuje rozwój Twojej firmy. Odkryjesz najnowsze rozwiązania dotyczące sprzedaży wirtualnej i hybrydowej, a także przekonasz się, w jakim kierunku podąża ewolucja sprzedaży hybrydowej i jak wpłynie to na przyszłość Twojego biznesu.

Przykładowy materiał wspierający sesję

prof. Andy Zoltners
światowy lider doradztwa w sprzedaży, założyciel ZS Associates

Konferencja ICAN Institute Sprzedaż z turbodoładowaniem

Sesja 2:

Od elastycznej strategii do elastycznej realizacji czyli straktyka sprzedażowa

Przekonasz się, że funkcjonowanie w świecie nowoczesnej sprzedaży wymaga wdrożenia modelu ACR, dzięki któremu dowiesz się, jak określać swoje aktywności, cele oraz rezultaty. Poznasz sposób na skuteczne ustalanie celów sprzedażowych według metody FAST. Dowiesz się, czym jest cyfrowy prospekting i jak go zastosować, aby Twoi handlowcy mogli generować leady wyższej jakości. Przekonasz się, jak ważna jest rola marketingu we wspieraniu działań sprzedaży podczas całego procesu sprzedażowego i poznasz narzędzia marketing automation, których zastosowanie zwiększy efektywność generowania, kwalifikowania oraz oceniania leadów.

Przykładowy materiał wspierający sesję

Jason Jordan
uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży B2B, specjalizuje się w badaniach dotyczących wskaźników wyników sprzedaży

Konferencja ICAN Institute Przełom w zarządzaniu sprzedażą

Sesja 3:

Motywowanie i zarządzanie energią w świecie cyfrowej transformacji sprzedaży

Dowiesz się, jak motywować swój zespół, by pogodzić indywidualne motywowanie z funkcjonowaniem efektywnych zespołów sprzedażowych. Poznasz sposób na wynagradzanie handlowców, dzięki czemu osiągniesz pożądane efekty z punktu widzenia strategii sprzedażowej, a także zadbasz o rozwój swojej firmy. Przekonasz się, jak ważna dla przetrwania biznesu jest umiejętność zarządzania inteligencją emocjonalną u handlowców oraz rozwijania jej, a także dowiesz się, jaka jest jej rola w poszczególnych fazach procesu sprzedaży. Odkryjesz, czym jest neurobiologia sprzedaży i dowiesz się, jaki ma wpływ na motywację klientów, handlowców oraz menedżerów sprzedaży.

Przykładowy materiał wspierający sesję

Coleen Stanley
światowa ekspertka w zakresie wykorzystania inteligencji emocjonalnej w sprzedaży

Konferencja ICAN Institute Inteligencja emocjonalna w sprzedaży

Sesja 4:

Neurokomunikacja i wywieranie wpływu

Dowiesz się, czym jest neuronauka i jak dzięki niej możesz zrozumieć mechanizmy efektywnej komunikacji sprzedażowej. Odkryjesz, czym jest produktywny dialog biznesowy i zwiększysz wydajność swojej sprzedaży. Poznasz sposób komunikowania się przez opowieści i 3 niezbędne fazy ich tworzenia, by wzbudzić zaufanie do handlowców oraz firmy, którą reprezentują. Odkryjesz 4 rodzaje efektywnego słuchania i przekonasz się, w jaki sposób empatyczne słuchanie odkrywa ukryte emocje klienta, które blokują sprzedaż.

Przykładowy materiał wspierający sesję

Régis Lemmens
jeden z najbardziej innowacyjnych ekspertów sprzedaży, autor bestsellera From Selling to Co-Creating

Konferencja ICAN Institute Innowacja w sprzedaży

Sesja 5:

Coaching sprzedażowy jako podstawowe narzędzie poprawy wyników i rozwoju handlowców

Dowiesz się, na czym polega rola coachingu sprzedażowego w zarządzaniu sprzedażą i jak coach sprzedażowy może zwiększyć skuteczność handlowców, zmotywować ich do pracy, a także stworzyć plany rozwojowe, które pomogą osiągnąć lepsze wyniki. Przekonasz się, jak wygląda coaching w modelu ACR i jakiego coachingu wymagają różne aktywności sprzedażowe. Dowiesz się, kim są primadonny i jak należy nimi zarządzać. Poznasz sposób na wykorzystanie coachingu do zwiększenia tempa sprzedaży, liczby kontraktów w procesie oraz przeciętnej wartości kontraktu.

Przykładowy materiał wspierający sesję

Linda Richardson
wiodący autorytet sprzedaży na świecie, autorka bestsellerów dotyczących sprzedaży

Konferencja ICAN Institute Przywództwo w sprzedaży

Sesja 6:

Rekrutacja, selekcja, wdrożenie i rozwój

Poznasz marketingowo-sprzedażowe podejście do rekrutacji i odkryjesz, dlaczego należy je traktować jako kampanie, które muszą sprzedać ideę pracy w Twojej firmie. Dowiesz się, z jakich narzędzi typu assessment warto korzystać, by wspierać proces rekrutacji. Przekonasz się, jak wygląda faza wdrożenia i dowiesz, jak możesz ją wykorzystać, by realnie skrócić proces wdrożenia do Twojego zespołu sprzedażowego. Stworzysz ścieżkę rozwoju sprzedawców łączącą działania rozwojowe z działaniami nakierowanymi na realizację bieżących celów sprzedażowych.

Przykładowy materiał wspierający sesję

Dave Kurlan
założyciel OMG, twórca unikalnego narzędzia rekrutacji w sprzedaży

Konferencja ICAN Institute Rekrutuj i rozwijaj superhandlowców

Sesja 7:

Transformacyjne przywództwo w sprzedaży: zadania i narzędzia

Podczas tej sesji nauczysz się odróżniać zarządzanie od przewodzenia w kontekście sprzedaży i zrozumiesz, dlaczego menedżer musi spełniać obie te role. Dowiesz się, jak lider może stać się agentem zmiany i transformacji, by zadbać o proces innowacji w firmie. Odkryjesz, kim jest algorytmiczny przywódca w sprzedaży i jak jego rola może wpłynąć na rozwój organizacji. Dowiesz się również, czym jest odwrócony coaching i jak dzięki nowym technologiom możesz uniknąć pułapki wypalenia.

Przykładowy materiał wspierający sesję

Ronald A. Heifetz
autor ICAN Institute Poradnik przetrwania dla liderów

Uznany na rynku certyfikat

Po ukończeniu programu ITS Sales Leadership Program TM otrzymasz prestiżowy certyfikat. Potwierdza on udział w tym unikatowym programie i zdobycie wiedzy oraz umiejętności na najwyższym światowym poziomie

Prowadzący: praktycy biznesu i inspirujący wykładowcy

dr Witold Jankowski

dr Witold Jankowski

Andrzej Jacaszek, DBA

Andrzej Jacaszek, DBA

Paula Wąsowska, DBA

Paula Wąsowska, DBA

Grzegorz Łapiński

Grzegorz Łapiński

Marek Gliwny

Marek Gliwny

Anna Łakomy

Anna Łakomy

Marek Staniszewski

Marek Staniszewski

Międzynarodowa rada ekspertów czuwająca nad zgodnością programu z najnowszymi światowymi rozwiązaniami i trendami

W skład rady wchodzą najwyższej klasy światowe autorytety współpracujące z ICAN Institute

dr Régis Lemmens

Jeden z najbardziej innowacyjnych ekspertów sprzedaży. Wykłada zarządzanie sprzedażą w Belgii, Holandii i Wielkiej Brytanii.

prof. Andy Zoltners

Założyciel ZS Associates – największej na świecie firmy doradczej specjalizującej się w podnoszeniu efektywności sił sprzedażowych

dr Witold Jankowski

Koordynator prac rady ekspertów. Prezes ICAN Institute.

Nie zwlekaj i już dziś zgłoś udział w programie!

Wykorzystaj najnowszą wiedzę i metody sprzedaży do walki na niepewnych rynkach

Liderzy wygrywają także w niepewnych czasach. Dlaczego? Bo podejmują lepsze decyzje i unikają typowych błędów. Potrafią również stosować metody wykorzystywane przez najlepszych na świecie. W wysoce konkurencyjnych warunkach rynkowych średniacy przegrywają. Wygrywają najlepsi. Sztuka wygrywania w trudnych warunkach to nie czarna magia, ale konkretna wiedza i umiejętności. Jeden nowy pomysł, jedna nowa idea, jeden poważny błąd, którego udało się uniknąć, dają zwrot z inwestycji w program. Zapraszam Państwa do skorzystania z tej wyjątkowej szansy na rozwój umiejętności zarządzania sprzedażą w walce o trwały sukces.

dr Witold Jankowski, Prezes ICAN Institute.

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute

dr Witold Jankowski, Prezes ICAN Institute.
dr Witold Jankowski, Prezes ICAN Institute.

Klub Absolwentów ICAN Institute

Jako absolwent Sales Leadership ProgramTM dołączysz do grona najlepszych w Polsce menedżerów stale doskonalących swoje umiejętności. Podczas spotkań klubu zyskasz nową dawkę biznesowej inspiracji i spotkasz się z największymi autorytetami zarządzania. To także bezcenna szansa na wartościowy networking.

Poznaj nową jakość networkingu w ramach społeczności ICAN Institute! Pobierz »

Dołącz do uczestników Sales Leadership ProgramTM

Rezerwuj miejsce »