Czas na nowe podejście do zarządzania sprzedażą

Sprzedaż stała się strategiczna. Co to oznacza? Brzmi to bardzo tajemniczo i magiczne. Są dwie odpowiedzi na to pytanie. Po pierwsze sprzedaż stała się strategiczna dlatego, że to na poziomie sprzedaży definiuje się wynik firmy, jej perspektywy rozwoju. Moglibyśmy więcej sprzedawać i się rozwijać, ale nasze siły sprzedażowe nie są w stanie sprzedać tego co już mamy. W związku z tym nie możemy liczyć na to, że wysłanie kolejnej dyrektywy dla dyrektora sprzedaży coś nam da. Po drugie sprzedaż stała się strategiczna, ponieważ na rynku coraz częściej spotykają się konkurenci którzy maja podobne produkty i oferty. Czym się mają wyróżnić? To właśnie sprzedaż stała się tym kluczowym strategicznym wyróżnikiem.
W związku z tym stworzyliśmy specjalną linię produktową dla osób zarządzających strukturą sprzedażową. Program ICAN Total Selling™ został stworzony dla praktyków, dla ludzi, których interesują konkrety. Zapraszam Państwa do udziału w kolejnej edycji naszego programu.

dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

PODZIEL SIĘ