Sesja 1
18-19.11.2022
(piątek, sobota)
Transformacja sprzedaży w świecie po Covid-19: wymiar strategiczny i organizacyjny
Sesja 2
16-17.12.2022
(piątek, sobota)
Od elastycznej strategii do elastycznej realizacji czyli straktyka sprzedażowa
Sesja 3
20-21.01.2023
(piątek, sobota)
Motywowanie i zarządzanie energią w świecie cyfrowej transformacji sprzedaży
Sesja 4
17-18.02.2023
(piątek, sobota)
Neurokomunikacja i wywieranie wpływu
Sesja 5
17-18.03.2023
(piątek, sobota)
Coaching sprzedażowy jako podstawowe narzędzie poprawy wyników i rozwoju handlowców
Sesja 6
14-15.04.2023
(piątek, sobota)
Rekrutacja, selekcja, wdrożenie i rozwój
Sesja 7
19-20.05.2023
(piątek, sobota)
Transformacyjne przywództwo w sprzedaży: zadania i narzędzia