W sprzedaży zmieniło się niemal wszystko…
a Ty co zmieniłeś?

Pobierz bezpłatnie raport "Harvard Business Review Polska"

W ostatnich latach sprzedaż uległa diametralnym zmianom – nic nowego, przecież wiedzą o tym wszyscy, prawda? Problemem jednak jest to, że mało kto robi coś użytecznego z tą wiedzą. Mimo świadomości nowych zwyczajów i oczekiwań klientów w rzeczywistości niewiele firm wprowadza gruntowne zmiany w funkcjonowaniu swoich sił sprzedażowych.

Już teraz pobierz raport „Harvard Business Review Polska”:

  • dowiedz się, jak sformułować nową instrukcję sprzedaży dla handlowców i jak przekonać ich do jej stosowania,
  • wykorzystaj „Kartę wyników” do oszacowania, kiedy warto starać się o pozyskanie konkretnego klienta, a kiedy lepiej z tego zrezygnować,
  • poznaj siedem typów interesariuszy po stronie klienta, naucz swoich sprzedawców, jak mogą ich rozpoznawać i dostosowywać do nich swój styl sprzedaży.
Harvard Business Review Polska

Wypełnij formularz