Zaufanie klientów to nasz największy sukces. Poznaj ich opinie i dowiedz się, dlaczego liderzy biznesu wybierają nasze programy biznesowe.

Maria Kmiecik – HR Business Partner w Volvo Polska Sp. z o.o.

Paweł Tupalski – członek zarządu w Brand Distribution Group

Marcin Sokołowski – dyrektor agencji Allianz Polska w Lublinie

Pobierz bezpłatny fragment książki „Przełom w zarządzaniu sprzedażą”

Zamów >

Prawdziwa odpowiedź na wyzwania sprzedaży

Udział w programie ITS Sales Leadership Program™ dał mi nowe spojrzenie na proces sprzedaży i dostarczył praktycznych narzędzi, które od razu zacząłem wykorzystywać, zwiększając stopniowo skuteczność swojego zespołu sprzedażowego.

Elementem programu, który zrobił na mnie szczególne wrażenie, a do tego błyskawicznie przełożył się na wyniki, było idealne dopasowanie zaplecza merytorycznego do bieżących wyzwań naszej organizacji.

Warto również podkreślić genialne przygotowanie sesji dotyczących inteligencji emocjonalnej i storytellingu w sprzedaży. To dwa zagadnienia, o których mówią wszyscy, ale nikt nie potrafi przekazać ich istoty tak, jak robią to wykładowcy ICAN Institute. W ich ujęciu przestają być one abstrakcyjnymi pojęciami i zaczynają pełnić funkcję praktycznych narzędzi, które przynoszą konkretne wyniki biznesowe. Narzędzi, z których można z powodzeniem korzystać nie tylko w pracy, ale i w życiu prywatnym.

Dla mnie ITS Sales Leadership Program™ to prawdziwy strzał w dziesiątkę – serdecznie polecam udział w programie!

Radoslaw-Adamczyk

Radosław Adamczyk

dyrektor sprzedaży w Wydawnictwie Nowa Era, absolwent programu ITS Sales Leadership Program™

Sukces menedżerów sprzedaży to sukces całej firmy!

Pawel-Wieclowski

Paweł Węcłowski

dyrektor ds. sprzedaży w Volvo Trucks Poland, absolwent programów First-Time Manager™ i ITS Sales Leadership Program™

W programach rozwojowych ICAN Institute cenię to, że nie skupiają się na teorii, która szybko się dezaktualizuje i bywa oderwana od rzeczywistości. Wiedza przekazywana w trakcie zajęć to wynik pracy ekspertów, którzy często poświęcają całe swoje życie na to, by zbudować w firmie efektywny proces i zespół sprzedaży. Doskonale wiedzą, które rozwiązania obecnie działają, a które z nich należą do przeszłości. Jako uczestnicy możemy skorzystać z ich doświadczenia we własnych firmach, co szybko przekłada się na mierzalne efekty.

Program ITS Sales Leadership Program™ pomógł mi na przykład lepiej podzielić zadania w zespole handlowców, zgodnie z ich predyspozycjami – poprawiło to komfort i jakość ich pracy, a tym samym wyniki sprzedaży. Udało nam się również zwiększyć efektywność procesu wdrażania nowych sprzedawców, co pozwoliło skrócić go aż o pół roku. Ponadto obecnie nowi handlowcy szybko zaczynają osiągać rezultaty zbliżone do tych wypracowanych przez osoby, które mają za sobą, powiedzmy, 15 lat doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży.