ITS Sales Leadership Program™ prowadzą trenerzy z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów sprzedażowych, szkoleniu i coachingu sił sprzedażowych.

HBR_ican_03

dr Witold Jankowski

prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

Dr Witold Jankowski studiował zarządzanie i ekonomię w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. W latach 1992-2000 był profesorem zarządzania i ekonomii w Lakehead University, w Ontario, Kanada.

Od 1993 r. jest prezesem ICAN Institute (dawniej Canadian International Management Institute), zajmującego się m.in. działalnością szkoleniową i konsultingową. Prowadzi własne szkolenia „Management”, realizuje także wdrożenia programów e-learningowych opartych na produktach Harvard Business School Publishing.

Od 1997 r. dr Witold Jankowski pracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Ciech S.A., TP SA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Biomerieux Polska, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks i inne).

Od 2003 r. dr Witold Jankowski jest redaktorem naczelnym i współwydawcą polskiej edycji Harvard Business Review.

Paweł Motyl

Paweł Motyl

dyrektor Leadership Lab, ICAN Institute

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 2005 roku jako pierwszy Polak ukończył program Train the Trainer w McClelland Center w Bostonie.

Przez ponad 8 lat pracował w firmie konsultingowej Hay Group, początkowo jako konsultant, następnie jako lider środkowoeuropejskiego zespołu realizującego projekty rozwojowe dla kadry menedżerskiej wysokiego szczebla, budującego systemy zarządzania talentami i doradzającego w zakresie modelowania kultury organizacyjnej. W 2006 roku dołączył do firmy executive search SpenglerFox, gdzie odpowiadał za wyniki i rozwój warszawskiego oddziału.

W latach 2007-2014 pełnił funkcję dyrektora generalnego ICAN Institute, wydawcy magazynu Harvard Business Review Polska. Jest współzałożycielem i dyrektorem Leadership Lab, cenionym mówcą inspiracyjnym, prowadzi też liczne warsztaty i szkolenia dla menedżerów wysokiego szczebla w Polsce i za granicą. Należy do American Society for Training and Development.

Jest autorem nagrodzonej Złotą Sową 2014 książki „Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji”, która w zaledwie cztery tygodnie stała się bestsellerem HBR Polska.

Wolny czas dzieli pomiędzy enologię oraz wyprawy wysokogórskie w Himalajach, Pamirze i Alpach.

Zamów bezpłatną broszurę o programie ITS Sales Leadership Program™

Zamów >

Paula Wąsowska DBA

Paula Wąsowska DBA

praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży nowoczesnych technologii

Jest doświadczonym wykładowcą, trenerem, mówcą publicznym, moderatorem oraz uczestnikiem dyskusji panelowych, konsultantem i ekspertem do spraw innowacji i strategii konkurencyjnej a także osobą prowadzącą konferencje, kongresy oraz warsztaty, zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce, Europie Centralnej, rynkach wschodzących oraz Dolinie Krzemowej w Kalifornii.

Od początku kariery zawodowej, którą rozpoczęła w pierwszej połowie lat 90-ych, związana z branżą technologii internetowych. W Cisco Systems, z którym do 2014 roku była związana przez ponad 13 lat, pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju rynku Europy Środkowo-Wschodniej w ramach grupy doradczej Internet Business Solutions Group (IBSG).

Wcześniej była, między innymi, współzałożycielką Internet Technologies Polska. Projektowała i implementowała model e-business oraz planowała strategię marketingu i sprzedaży dla Dell Computer Poland, współtworzyła strategię marketingową i komunikacyjną w firmie Nokia.

Posiada tytuł Doctor of Business Administration (DBA) uzyskany w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Jest absolwentką Canadian Executive MBA University of Montreal, Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Lingwistyki Stosowanej, Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles (UCLA), Protocol School of Washington oraz Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute.

Członek rad nadzorczych firm i instytucji pozarządowych, certyfikowana jako Master NLP, wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.

Jacek Masłowski

Jacek Masłowski

trener, coach, psychoterapeuta

Pracę w sprzedaży rozpoczął w 1994 roku obejmując stanowisko Van Sellera u dystrybutora Procter and Gamble w Tychach. Dalej przechodził przez kolejne szczeble struktury działów sprzedaży takich firm jak Perfetti Van Melle Polska, Krat Jacobs Suchard, Lisner, od stanowiska Przedstawiciela Handlowego poprzez Regionalnego Managera Sprzedaży, Dyrektora Sprzedaży oraz Menedżera do Spraw Rozwoju Sił Sprzedaży w Carlsberg Polska, gdzie był odpowiedzialny za budowanie procesów mających na celu badanie, ocenę oraz rozwój kompetencji pracowników.

Łączne doświadczenie na w/w stanowiskach to przeszło 12 lat.
Od roku 2001 zajmuje się planowaniem oraz zarządzaniem rozwojem działów sprzedaży. Przeszkolił około 6 000 osób na stanowiskach od Młodszego Przedstawiciela Handlowego po Prezesa Zarządu.

Specjalizuje się w coachingu, szeroko pojętym kierowaniem zespołami, technikach sprzedaży oraz zarządzaniem rozwojem kompetencji. Prowadzi także szkolenia z tematyki rozwiązywania konfliktów, umiejętności interpersonalnych, asertywności, perswazji, inteligencji emocjonalnej,  a także systemów ocen i rekrutacji.

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego (mgr filozofii) oraz Laboratorium Psychoedukacji przy Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie (trener grupowy). Studiował psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Ukończył szkołę trenerów i terapeutów w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie. Współzałożyciel i Prezes Fundacji Masculinum. Autor artykułów oraz poradników zawodowych publikowanych na łamach Gazety Wyborczej. Współprowadzący audycje w TOK FM.

Adam Bernacki

Adam Bernacki

kierownik projektu, międzynarodowy konsultant z zakresu zwiększania efektywności zakupowej

Międzynarodowy konsultant z zakresu zwiększania efektywności zakupowej. Od roku 1996 przez 5 lat rozwijał karierę̨ zawodową w dziale zakupów koncernu Philips. Kolejne 3 lata był dyrektorem eksportu, pozyskując dostawców i partnerów handlowych w Azji. Od roku 2004 związany z firmami doradczymi. Realizował projekty dedykowane zwiększeniu efektywności zakupów w wiodących polskich i europejskich przedsiębiorstwach.

Od roku 2008 pełnił rolę dyrektora zarządzającego
w INVERTO AG, wiodącej na rynku niemieckim firmie doradczej specjalizującej się̨ w zarzadzaniu procesem zakupów. Realizował projekty dla KGHM, ORLEN, METRO GROUP czy Zelmer. Posiada wieloletnie, międzynarodowe doświadczenie trenerskie, które wykorzystuje w programach rozwojowych dla kadry menedżerskiej najwyższego szczebla. Absolwent Chartered Institute of Purchasing and Supply. Wykładał w Szkole Głównej Handlowej.

dr Hubert Malinowski

dr Hubert Malinowski

doktor nauk socjologicznych, psycholog społeczny, trener, coach i konsultant

Należy do najbardziej cenionych i poszukiwanych przez menedżerów trenerów i coachów EQ w sprzedaży w Polsce. Swoją osobowością i umiejętnościami trenerskimi potrafi przykuć uwagę najbardziej wymagających menedżerów wyższego szczebla. Specjalizuje się w realizacji szkoleń i coachingów indywidualnych rozwijających kompetencje osobiste, w szczególności z zakresu inteligencji emocjonalnej EQ dla kadry wyższego i średniego szczebla.

Jako ceniony praktyk biznesowy z wieloletnim stażem, był wielokrotnie zapraszany do współtworzenia narzędzi i programów szkoleniowych rozwijających kompetencje EQ. Uwagę poświęca zwłaszcza inteligencji emocjonalnej i stylom poznawczym w kierowaniu, negocjacjach, sprzedaży oraz komunikacji w organizacjach. Z sukcesem wspierał klientów z takich firm, jak: Mars, Microsoft, Nestle, Diageo, Royal Canin, Kompania Piwowarska, SC Johnson, Douglas, Cersanit, Henkel, Geers, Bakoma, Bayer, HP, Ustronianka.

Zgłoszenie udziału w programie ITS Sales Leadership Program™

Zgłoś się