webinar_its2

Relacja z webinarium „Harvard Business Review Polska”

Podczas rutynowego spotkania menedżer mówi do handlowców: W tym miesiącu musicie przynieść do firmy po ćwierć miliona. Po chwili słyszy od podwładnych: OK, postaramy się. Handlowcy szybko wracają do swoich obowiązków, umawiają spotkania, wykonują telefony i od czasu do czasu uspokajają szefa, że wszystko zmierza ku sukcesowi. Po miesiącu okazuje się, że większość nie wyrobiła targetu.

Menedżer jest zawiedziony, nie tego się spodziewał po wcześniejszych zapewnieniach pracowników. Handlowcy się bronią: mimo chęci i zaangażowania nie udało im się zrealizować celu, bo oferta jest kiepska.

Brzmi znajomo? Obejrzyj nagranie webinarium HBRP i dowiedz się:

  • jak – zamiast wyłącznie stawiać wymagania – efektywnie zarządzać działem sprzedaży?
  • w jaki sposób pomóc sprzedawcom pokonywać bariery w kontakcie z klientami?
  • jak dzięki coachingowi ułatwiać swoim pracownikom realizację celów?

Nasz ekspert:

AB

Adam Bernacki
międzynarodowy konsultant z zakresu zwiększania efektywności zakupowej

Od 1996 roku rozwijał karierę zawodową w koncernie Philips, pracując między innymi na stanowisku dyrektora eksportu. Od roku 2004 związany z firmami doradczymi. Realizował projekty dotyczące zwiększenia efektywności zakupów w wiodących polskich i europejskich przedsiębiorstwach. Od roku 2008 pełnił rolę dyrektora zarządzającego w INVERTO AG, wiodącej na rynku niemieckim firmie doradczej specjalizującej się̨ w zarządzaniu procesem zakupów. Realizował projekty dla firm takich jak KGHM, ORLEN, METRO GROUP czy Zelmer. Ma wieloletnie międzynarodowe doświadczenie trenerskie, które wykorzystuje w programach rozwojowych dla kadry menedżerskiej najwyższego szczebla. Absolwent Chartered Institute of Purchasing and Supply.

Obejrzyj nagranie webinarium


Administratorem danych osobowych jest: „ICAN Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością” spółka komandytowa, al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu i zakresie określonym w klauzuli zgody oraz w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług ICAN oraz w celu umożliwienia udziału w webinarium. Podanie danych jest dobrowolne. Podającemu dane przysługuje prawo dostępu i poprawienia ich treści.

Uczestniczyłeś w webinarium? Wpisz tylko swój e-mail.